Voľné pozície
Advokátsky koncipient
Čomu sa budete venovať?
Právnik so všeobecným zameraním v rôznych právnych oblastiach (obchodné právo, civilné právo, trestné právo, súdne konanie). Možná špecializácia v oblasti finančného a daňového práva. Súčasťou pracovnej náplne je vypracovanie zmlúv, analýz, stanovísk, návrhov v civilnom a trestnom konaní, zabezpečenie spisovej agendy a účasť na súdnych pojednávaniach.
Koho hľadáme?
- pozícia je vhodná pre absolventa
- vzdelanie v právnom obore
- tímový hráč
- organizácia vlastnej práce
- ochota učiť sa nové veci
- schopnosť komunikovať v bežnom rozsahu v Aj alebo Nj (min. B1)
Čo vám ponúkame?
- Bonusový platový systém a iné zamestnanecké benefity v závislosti od pracovného nasadenia
- Technické vybavenie (notebook, mobilný telefón a ďalšie technické a administratívne pracovné pomôcky), možnosť využívania služobného automobilu
- Zaujímavá a rozmanitá pracovná náplň
- Účasť na vzdelávacích podujatiach a seminároch
- Predpoklad dlhodobej spolupráce
- Ústretový prístup v prípade záujmu o akademickú prax popri zamestnaní
Mzdový účtovník
Čomu sa budete venovať?
- komplexné spracovanie mzdovej agendy pre klientov spoločnosti,
- príprava a kontrola podkladov pre výpočet miezd, preddavkov na daň, sociálnych a zdravotných odvodov,
- spracovanie výkazov a hlásení pre poisťovne,
- tvorba prehľadov a ročných hlásení o dani z príjmov,
- prihlasovanie a odhlasovanie zamestnancov z/do poisťovní,
- vedenie personálnych zložiek zamestnancov,
- sledovanie legislatívnych zmien týkajúcich sa miezd, zrážok a všetkých druhov poistení,
- aktualizovanie zmien údajov zamestnancov v mzdovom systéme,
- tvorba výstupných reportov podľa zadaní klienta, vypracovávanie štatistických výkazov,
- komunikácia s nemecky alebo anglicky hovoriacimi klientami v bežnom rozsahu,
- poskytovanie poradenstva klientom na základe ich požiadaviek (v rozsahu vedomostí zamestnanca).
Čo vám ponúkame?
- možnosť byť súčasťou tímu odborníkov
- profesionálny rast a rozvoj v rámci danej pozície
- práca v stabilnej a stále sa rozvíjajúcej spoločnosti
- možnosť sebarealizácie – veľký priestor pre prinášanie nových nápadov a riešení
- veľa príležitostí pre získavanie nových informácií a skúseností
- podpora vzdelávania, systém interných aj externých vzdelávacích programov
- odmeňovací systém a rozsiahly systém benefitov
- flexibilná pracovná doba
- možnosť aktívneho využívania znalosti cudzieho jazyka
Koho hľadáme?
- prax na pozícii mzdový účtovník/personalista min. 3 roky
- skúsený mzdový účtovník/mzdová účtovníčka
- vysoká miera samostatnosti a s tým spojenú aj zodpovednosť
- tímový hráč
- organizácia vlastnej práce
- znalosť Zákonníka práce a predpisov upravujúcich oblasť miezd podmienkou
- znalosť práce v SW (mzdový softvér Olymp, HUMANET, Pohoda) výhodou
- ochota učiť sa nové veci
- komunikačné zručnosti na profesionálnej úrovni
- schopnosť komunikovať v bežnom rozsahu v Aj alebo Nj (min. B1)
- mzdové účtovníctvo – pokročilý
Front office assistant
Čomu sa budete venovať?
- asistent/tka reprezentuje spoločnosť pri prvom kontakte s klientmi, úradmi a ďalšími osobami,
- v kompetencii je aktívne zabezpečenie hospodárskeho chodu sekretariátu (nákup pracovných pomôcok, občerstvenia, odbornej literatúry),
- vedenie spisovej agendy kancelárie,
- vytváranie, úprava a evidencia písomností (formátovanie dokumentov, scanovanie, tlač, uloženie do spisov – archivácia),
- práca s hotovosťou v pokladni,
- kontrola čistoty a upravenosti kancelárie,
- komunikácia a obstaranie záležitostí na úradoch a súdoch, komunikácia s dodávateľmi,
- obsluha klientov pri stretnutiach,
- pomocné asistenčné práce,
- ďalšie administratívne a obslužné činnosti.
Čo vám ponúkame?
- zaujímavá a rozmanitá pracovná náplň
- stabilný zamestnávateľ
- priestor pre odborný a kariérny rast
- veľa príležitostí pre získavanie nových informácií a skúseností
- možnosť sebarealizácie – veľký priestor pre prinášanie nových nápadov a riešení
- podpora vzdelávania
- odmeňovací systém
- moderné technické vybavenie (notebook, služobný telefón)
Koho hľadáme?
- stredoškolské vzdelanie s maturitou
- nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
- študent vysokej školy
- vzdelanie v odbore ekonomika / administratíva / verejná správa výhodou
- schopnosť komunikovať v bežnom rozsahu v Aj (min. B1)
- Microsoft Word – Mierne pokročilý
- Microsoft Excel – Mierne pokročilý
- vodičský preukaz B
- prax v administratívnej pozícii výhodou
- výborné vyjadrovacie a komunikačné schopnosti
- príjemné a decentné vystupovanie,
- samostatnosť / vysoká miera organizovanosti a timemanagement (rozloženie pracovných úloh a dochvíľnosť pri ich plnení)
- asertivita, schopnosť podania spätnej väzby
- lojalita a diskrétnosť
- časová flexibilita a odolnosť voči stresu
- pracovitosť, vytrvalosť, ochota učiť sa
- zodpovedný a aktívny prístup k zvereným úlohám
- schopnosť vyhodnotiť situáciu pri komunikácii s klientom/inými osobami
- výhodou znalosť práce s digitálnymi platformami Slovensko.sk, mandátnym preukazom (elektronickým podpisovaním dokumentov) a elektronickým verejným obstarávaním
Back office assistant
Čomu sa budete venovať?
- zastrešovať back office a vykonávať všetky úlohy a činnosti súvisiace s uvedeným druhom práce a predmetom činnosti spoločnosti,
- evidencia verejných obstarávaní,
- príprava podkladov a podávanie verejných obstarávaní prostredníctvom systémov na to určených,
- zastrešovanie HR procesov,
- uverejňovanie pracovných inzerátov, príprava a uskutočňovanie pracovných pohovorov, komunikácia s uchádzačmi o zamestnanie, podieľanie sa na výbere nových zamestnancov,
- podporné činnosti pre marketing a PR, sales support
- koordinácia oblasti controllingu, a to predovšetkým napomáhať dosiahnutiu podnikových cieľov, kontrola plnenia zadaných úloh a termínov,
- aktívna účasť na príprave ponúk pre potencionálnych klientov,
- riadenie činností administratívneho tímu, zodpovednosť za pracovníkov administratívneho oddelenia a ich kontrola.
Čo vám ponúkame?
- zaujímavá a rozmanitá pracovná náplň
- stabilný zamestnávateľ
- priestor pre odborný a kariérny rast
- veľa príležitostí pre získavanie nových informácií a skúseností
- možnosť sebarealizácie – veľký priestor pre prinášanie nových nápadov a riešení
- podpora vzdelávania
- odmeňovací systém
Koho hľadáme?
- stredoškolské vzdelanie s maturitou
- nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
- študent vysokej školy
- vysokoškolské vzdelanie I. alebo II. stupňa
- vzdelanie v odbore ekonomika / administratíva / verejná správa výhodou
- schopnosť komunikovať v Aj (min. B2)
- Microsoft Word – Mierne pokročilý
- Microsoft Excel – Mierne pokročilý
- prax v administratívnej pozícii min. 1 rok
- výborné vyjadrovacie a komunikačné schopnosti
- samostatnosť / vysoká miera organizovanosti a timemanagement (rozloženie pracovných úloh a dochvíľnosť pri ich plnení)
- asertivita, schopnosť podania spätnej väzby
- lojalita a diskrétnosť
- časová flexibilita a odolnosť voči stresu
- pracovitosť, vytrvalosť, ochota učiť sa
- zodpovedný a aktívny prístup k zvereným úlohám
- schopnosť vyhodnotiť situáciu pri komunikácii s klientom/inými osobami
- výhodou znalosť práce s digitálnymi platformami Slovensko.sk, mandátnym preukazom (elektronickým podpisovaním dokumentov) a elektronickým verejným obstarávaním